zondag 29 augustus 2021

Foto's en social media.

Foto's die ik gemaakt heb bekijk ik natuurlijk eerst op mijn computer. Geweldige foto's denk ik dan. Maar zodra ze op social media staan zien ze er een stuk minder uit. Op flickr is het verlies aan kwaliteit, scherpte. kleur, en glans nog te doen maar op facebook ben je zeker 15% kwijt. Facebook is niet gemaakt voor foto's. Van Flickr valt het me een beetje tegen maar Flickr herbergt miljarden foto's. Zoveel opslag is enorm! Hier op Blogger valt het me niet tegen, Het verlies is niet groot en dus is blogger geschikt voor foto bloggers, like me.

Zomer.

Deze zomer is slecht geweest voor landschapfotografie, weinig zon, koud. Wel veel regen wat wel weer goed is voor de natuur. De varens hebben veel water nodig en staan meters hoog in de bossen. 




Geen opmerkingen: